Promocje
FootWave™ - Football – Wkładki ortopedyczne
FootWave™ - Football – Wkładki ortopedyczne
159,99 zł 129,99 zł
Prim - Profesjonalny Pulsoksymetr Medyczny
Prim - Profesjonalny Pulsoksymetr Medyczny
198,99 zł 169,99 zł
szt.
FootWave™ - Lady Pregna - Wkładki Ortopedyczne
FootWave™ - Lady Pregna - Wkładki Ortopedyczne
119,99 zł 109,99 zł
Footwave™ - Sports - Wkładki Ortopedyczne
Footwave™ - Sports - Wkładki Ortopedyczne
129,99 zł 119,99 zł
Angora Thermik – Komplet Opasek na Kolano
Angora Thermik – Komplet Opasek na Kolano
159,98 zł 139,99 zł
Morsa Cyberg –  Pas Ortopedyczny z Paskiem
Morsa Cyberg – Pas Ortopedyczny z Paskiem
149,99 zł 99,99 zł
Footwave™ - Home – Obuwie Medyczne
Footwave™ - Home – Obuwie Medyczne
149,99 zł 139,99 zł
Angora Thermik - Komplet Opasek na Łokieć
Angora Thermik - Komplet Opasek na Łokieć
139,98 zł 119,99 zł
Footwave™ - Hallux - Wkładki Ortopedyczne
Footwave™ - Hallux - Wkładki Ortopedyczne
149,99 zł 129,99 zł
Footwave™ - Kids Supi - Wkładki Ortopedyczne
Footwave™ - Kids Supi - Wkładki Ortopedyczne
99,99 zł 89,99 zł
Zwroty i reklamacje 2023

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@butikmed.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Serdeczna 3, 62-081 Wysogotowo, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@butikmed.pl lub drogą pocztową na adres ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl