
- Promocja 5 za 4
- Nowości
- Antycellulitowe
- Antywirusowe
- Chłodzące*
- Ciśnieniomierze
- Diagnozujące
- Inhalatory
- Kompresyjne
- Na haluksy
- Na kleszcze, komary, wszy, roztocza i pchły*
- Obuwie medyczne
- Ortezy i stabilizatory
- Przeciwalergiczne
- Przeciwbólowe
- Przeciwżylakowe
- Relaksujące
- Rozgrzewające
- Skarpetki medyczne
- Skarpety sportowe
- Wkładki do butów
- Marki
- Dla Dzieci


99,99 zł
Cena regularna:
149,99 zł

44,99 zł
Cena regularna:
49,99 zł

139,99 zł
Cena regularna:
169,99 zł

129,99 zł

99,99 zł

249,00 zł

269,99 zł

69,99 zł

69,99 zł

79,99 zł


169,99 zł
Cena regularna:
189,00 zł

119,99 zł
Cena regularna:
159,98 zł

139,99 zł
Cena regularna:
149,99 zł

39,99 zł
Cena regularna:
49,99 zł

49,00 zł
Cena regularna:
59,00 zł

129,00 zł
Cena regularna:
139,00 zł

99,99 zł
Cena regularna:
149,99 zł

99,99 zł
Cena regularna:
139,98 zł

129,00 zł
Cena regularna:
139,00 zł

149,00 zł
Cena regularna:
159,00 zł

79,99 zł
Cena regularna:
99,98 zł

44,99 zł
Cena regularna:
49,99 zł

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@butikmed.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Serdeczna 3, 62-081 Wysogotowo, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@butikmed.pl lub drogą pocztową na adres ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.